Unha das dificultades da aprendizaxe por proxectos é establecer unhas boas ferramentas de avaliación
Neste senso, as rúbricas poden ser unha boa ferramenta para avaliar as tarefas e produtos dun proxecto.
As rúbricas son guías de puntuación usadas na avaliación do desempeño dos estudantes que describen as características específicas dun produto, proxecto ou tarefa en varios niveis de rendemento, co fin de clarificar o que se espera do traballo do alumno, de valorar a súa execución e de facilitar a proporción de feedback (retroalimentación) (Andrade, 2005; Mertler, 2001) a través de Fernandez, A Revista de Docencia Universitaria Vol.8 (n.1)2010
Vantaxes do seu uso para o alumnado: Segundo Goodrich Andrade e Martinez Vermellas( citados por Esther Carrizosa Prieto e Jose Ignacio Gallardo Ballesteros.
Vantaxes de uso para o profesorado:
Que inconvenientes teñen as rúbricas? (Popham 1997: 72-75) citado por Esther Carrizosa Prieto